Praktisk information för utställare

Utställarinformation för digital medverkan

Nedan hittar du information för dig som digital utställare. Hittar du inte svaret nedan?  Kontakta oss så hjälper vi dig!

Innan eventet

Som utställare behöver du registrera ditt deltagande inne på My Easyfairs, plattformen där ni uppdaterar er företagsinformation.

Har ni andra överenskommelser står det i orderbekräftelsen. Vid frågor vänligen maila till samhallssakerhet@easyfairs.com

En biljett avser en person. Det är därför inte tillåtet att anordna exempelvis en gruppvisning på arbetsplatsen.

Har du funderingar så kontakta oss!

Vänligen maila till samhallssakerhet@easyfairs.com vid fakturafrågor.

Huvudingång:
Kistamässan
Arne Beurlings Torg 5
164 40 Kista

Scandic Victoria Tower ligger vägg i vägg med Kistamässan. Läs mer på Scandic Victoria Towers hemsida. 

Fler boendealternativ kan du hitta här.

Den digitala konferensens öppettider är:

23 mars, 9.00-14.00
24 mars, 9.00-14.00

Kommer senare. 

Ja, det finns i anslutning till Kisamässan. 

Avgift alla dagar 00-24.

Period 1 – 4 tim 35 kr/tim, Period 4 – 6 tim*

125 kr*
Ett dygn 150 kr*. Inga kontanter.

*Eventuella prisändringar står Stockholm Stad för och det tar inte arrangören ansvar för

Deltagare kan besöka din monter även under pågående föreläsningar.

Namn, titel och organisation kommer vara synliga för alla och genom hela eventet. Din bild samt sociala mediakonton kommer synas om du lägger till dessa. Har du lagt till sessioner du planerar att delta på, kommer ditt seminarieschema synas på din profilsida.

I eventet kommer andra deltagare och utställare kunna skicka kontaktförfrågan till dig. Detta avgör vilka personuppgifter som kommer synas för denna kontakt. Om du har accepterat en kontaktförfrågan, kan denna (deltagare eller utställare) se och ladda ned en lista med dina kontaktuppgifter.

Ni kommer att se vilka som deltar på mötesplatsen på själva plattformen. Genom att vara aktiv och skicka förfrågningar om att skapa kontakt med deltagare innan och under mötesplatsen samlar ni in era leads.

Ni kan även se deltagare som skriver frågor under sessioner som ni sedan följer upp och tar kontakt med efter föreläsning om ni vill prata vidare. 

Du kan hoppa mellan föreläsningar och monter för att exempelvis chatta med deltagare. Missar du en del av en föreläsning för att du är i din monter går det utmärkt att se den delen av konferensen i efterhand eftersom alla sessioner spelas in och finns tillgängliga på mötesplatsen.

Absolut – du kan favoritmarkera de sessioner du vill delta på och på så sätt skapa ditt eget schema. Detta finns som en lista på det digitala eventet samt att du kan spara det till din Outlook-kalender alternativt som nedladdningsbar pdf.

Ja, det är fullt möjligt att påbörja sitt deltagande när det passar ens egna schema. Det går även bra att titta på föreläsningar i efterhand då de finns tillgängliga på den digitala mötesplatsen.

Självklart kommer du kunna träffa deltagare i din monter. Du styr själv över innehållet i montern. Det går även att direkt interagera med deltagarna.

Förbered dig gärna på att boka in möten för vidare dialog med de som konversationer inleds med.

Ja, det kommer att finnas tillgängligt via eventplattformen Swapcard efter mötesplatsen för alla som har köpt en biljett. Du kommer även kunna besöka digitala utställare både innan och efter konferensen. 

Deltagarna kan redan registrera sig och kan göra det fram till 24 mars.

Deltagarna kommer kunna hitta information om ditt företag på såväl Mötesplats Samhällssäkerhets hemsida som i själva eventet under “utställare”.

Vad gäller föreläsningar så sker de i eventplattformen och är enkelriktade, med möjlighet att ställa frågor i LIVE-chatt.

Det kommer finnas nätverksmöjligheter där ni kan skicka kontaktförfrågningar till andra deltagare och på så vis fortsätta en dialog. Vid en kontaktförfrågan kan ett meddelande läggas till där du kan förklara varför du vill connecta med personen i fråga. Sedan måste förfrågan godkännas för en vidare dialog. 

Efter våra parallella sessioner kommer det finnas möjlighet att diskutera ämnena vidare i videoformat. Detta kommer göras på via Microsoft Teams. Dessa ska öppna upp för dialog kring specifika frågor som är kopplade till föregående föreläsnings innehåll.

Deltagarna deltar på Mötesplats Samhällssäkerhet för kompetensutveckling, få ny kunskap av utställare, nätverka med kollegor inom samhällssäkerhet samt träffa relevanta företag, föreningar och organisationer.

Samtliga delar som efterfrågas på den fysiska mötesplatsen är också möjliga på den digitala. Nätverkande, kompetensutveckling samt presentation av produktnyheter med mera är fullt möjligt i den digitala konferensen och utställningen.

Den digitala konferensens öppettider är:

23 mars, 9.00-14.00
24 mars, 9.00-14.00

Hittar du inte svaret på din fråga?

Scroll to Top