Praktisk information

Välkommen till Mötesplats Samhällssäkerhet

Nedan hittar du de vanligaste frågorna. Hittar du inte svaret nedan?  Kontakta oss så hjälper vi dig!

Generell info

19-20 november 2019

Kistamässan
Arne Beurlings Torg 5
164 40 Kista. 

För mer information om Kistamässan samt hur du enklast tar dig hit, Klicka här.

Du hittar boendealternativ här

Tunnelbana
Linje: Akalla – Kungsträdgården
Avstigning station Kista, ca 12 min promenad till Kistamässan.

Pendeltåg
Linje: Märsta/Upplands Väsby/ Arlanda – Södertälje/Tumba
Avstigning Helenelund, ca 6 min promenad till Kistamässan.

Buss
Linje 603, 627, 155, 514, 518
Avstigning Viderögatan, på Torshamnsgatan

Taxi
Du kan ta dig till Kistamässan med taxi.

Parkering
I direkt anslutning till Kistamässan finns det gott om parkeringsplatser och  dessutom ytterligare platser i närområdet.

Avgift alla dagar 00-24
Period 1 – 4 tim 35 kr/tim
Period 4 – 6 tim 125 kr
Ett dygn 150 kr

Alt.1, Taxi: 3 mil och tar ca: 33 min. 

Alt.2, Pendeltåg (Inga byten) Sök på stationen Arlanda C. på sl.se Du går av i Helenelund. Därifrån tar du höger när du kommit ut ur stationen och följer gångvägen till Kistamässan ca 7 min. Du kommer se ett högt torn från stationen som är Scandic Victoria Tower och ligger i samma byggnad som Kistamässan. Restiden med tåget från Arlanda är 23 minuter. 

På plats

Bevakad garderob finns på plats.

I direkt anslutning till Kistamässan finns det gott om parkeringsplatser och  dessutom ytterligare platser i närområdet.

Avgift alla dagar 00-24
Period 1 – 4 tim 35 kr/tim
Period 4 – 6 tim 125 kr
Ett dygn 150 kr

Tyvärr får husdjur inte följa med in på mötesplatsen (gäller ej ledarhund).

På Kistamässan finns det en restaurang samt 3 caféer som serverar fika och lättare måltider.

Program

Nej, du bokar din konferensbiljett och väljer på plats de föreläsningar du vill lyssna till.

Observera att du måste ha en köpt konferensbiljett för att delta på föreläsningarna.

Biljetter & anmälan

Om du har skrivit in felaktiga fakturauppgifter kan du maila ditt bokningnummer eller fakturanummer och de korrekta uppgifterna till madeleine.siggelin@easyfairs.com så ändrar vi detta åt dig.

Din biljett skickas till din e-mail vid bokningstillfället, sök efter mailadressen noreply@trippus.com 

Om du fortfarande inte hittar din biljett kan du maila till madeleine.siggelin@easyfairs.com så skickar vi om din bokningsbekräftelse till dig. I din bokningsbekräftelse hittar du din biljett.

När du har gjort en bokning är den bindande. Du kan däremot överlåta din biljett till en kollega. För att ändra namn på biljetten går du in på din bokning och klickar på “Klicka här för att redigera personlig information”.

Du kan överlåta din biljett till en kollega eller ändra något i ditt namn om du skulle behöva. För att ändra namn på biljetten går du in på din bokning och klickar på “Klicka här för att redigera personlig information”.